Ακμή

Εξειδικευμένη θεραπεία ακμής – Ειδικός Δερματολόγος

Η Δερματολόγος – Αφροδισιολόγος  Δρ. Τάνια Μαντοπούλου είναι Άρτια καταρτισμένη και διαθέτει σημαντική εμπειρία στην αντιμετώπιση σοβαρών περιστατικών ακμής, επιτυγχάνοντας άριστα αποτελέσματα.

Η ακμή αποτελεί την πιο κοινή δερματική πάθηση της εφηβικής ηλικίας που τα τελευταία χρόνια παρουσιάζεται ολοένα και πιο συχνά στους ενήλικες. Η ακμή δε εμφανίζεται μόνο στο πρόσωπο αλλά μπορεί να εμφανιστεί και στο σώμα (πλάτη, άνω θώρακα, ώμους, λαιμό).

Αποτελεί ένα πρόβλημα αισθητικής φύσεως, που ωστόσο έχει πολλές φορές σημαντικές επιπτώσεις στην ψυχολογία των πασχόντων, επηρεάζοντας την αυτοεκτίμηση και την κοινωνική τους ζωή.

Η ακµή είναι πλήρως ιάσιµη, ωστόσο δεν θα πρέπει να αδιαφορήσετε, διότι µόνο η έγκαιρη και έγκυρη αντιµετώπιση µπορεί να εγγυηθεί ότι η ακµή δεν θα αφήσει ουλές στο δέρµα σας.

Δεν υπάρχει µία θεραπεία κατάλληλη για όλους. Κάθε ασθενής είναι μια διαφορετική περίπτωση, για αυτό τον λόγο οι θεραπείες διαφέρουν αναλόγως το ιστορικό του ασθενούς, το φύλλο,  την ηλικία , την κλινική εικόνα, την αιτία της ακμής και το κόστος θεραπείας. Η ιατρός  αφού αξιολογήσει την κατάσταση  προτείνει εξατομικευμένο πλάνο θεραπείας.

Στόχος της θεραπείας είναι  να ανακουφίσει και να εξαφανίσει γρήγορα τα συμπτώματα και ο δεύτερος να αποφευχθούν ουλές και σημάδια.

Όταν η ακμή βελτιωθεί, υπάρχουν και άλλοι μέθοδοι  που δρουν συνδυαστικά  στην αντιμετώπιση  της ακμής, όπως εξειδικευμένος βαθύς καθαρισμός,  χημικά πίλινγκ, η μικροδερμοαπόξεση με διαμάντι, η εφαρμογή microneedling σε ουλές.

Αντιμετωπίστε την ακμή υπεύθυνα και αποτελεσματικά με την εμπειρία και την τεχνογνωσία της εξειδικευμένης Δερματολόγου σε θέματα ακμής  Δρ. Τάνιας Μαντοπούλου.

Στο δερματολογικό της ιατρείο  εφαρμόζονται με ιδιαίτερη προσοχή οι πιο σύγχρονες  θεραπευτικές τεχνικές,  επιτυγχάνοντας  ορατή βελτίωση μέσα σε λίγους μήνες.